2 Ekim 2012 Salı

Açık Öğretim Kredili Sistemde Alttan Dersi Olanlar Üst Dönemlerden Ders Alamazlar

Açık Öğretim Fakültesinin tüm bölümleri biliyorsunuz ki dönemlik kredili sisteme girdi.
Bu sistemde en akıl karıştıran konu ise bir alt sınıftan dersi olanların bir üst sınıftan ders alıp alamayacaklarıdır.



Kendimde bu konudan muzdarip olduğum için iyice bir araştırma gereği duydum ve çoğu forumda bu konu hakkında açıklayıcı bilgi bulamadım.

Araştırmalarım sonucunda;
1. dönemden dersi olanlar 5. dönemden ders alamazlar.
2. dönemden dersi olanlar 6. dönemden ders alamazlar.
3. dönemden dersi olanlar 7. dönemden ders alamazlar.
4. dönemden dersi olanlar 8. dönemden ders alamazlar.

Yani 1. sınıftan bir dersiniz bile kalsa 3. sınıf derslerini alamazsınız ta ki o dersi verene kadar.

Birde ek olarak kaldırılan dersler hakkında da bilgi edindim.
Mesela İstatistik dersi bazı bölümlerden kaldırıldı ve bu dersten de kalmıştık bütünleme sınavından, bu dersle artık bir alakamız kalmadı yani muaf olduk istatistikten, kurtulduk yani :)

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Kaynak: http://www.anadolu.edu.tr/sites/default/files/DonemlikKrediliSistemKilavuzu.pdf
Klavuzun 5. sayfasını okuyunuz..

Makaleyi yada konunun bir bölümünü dahi alıntı yapıp başka ortamlarda paylaşabilmek için blogun linkini vermeniz gerekmektedir.

Unutmayınız ki bu blogun içeriği kopyalamaya karşı korunuyor ve telif hakkı kapsamına giriyor.

Teşekürler...

Not: Konuıya "Anonim" olarak üye olmadan yorum yapabilir, görüşlerinizi paylaşabilirsiniz.



Abone Olmak İçin e-mail Adresinizi Giriniz




Sosyal Medya da Paylaş

120 yorum:

  1. Açıklama için çok teşekkürler.
    O kadar araştırdım ama böyle açıklayıcı bir bilgi bulamamıştım.
    Teşekkürler tekrardan.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkürler..

      Sil
    2. peki ben 2yıllıktan dikey geçiş yaptım.. sanırım 5. dönem oluyorum ve dersim kaldı.. yani 5.dönem dersim kaldı?

      Sil
    3. Sorunuzu anlayamadım?

      Sil
  3. 4. sınıfta 3 dersten kalınca sınıf tekrarı için 6 dersi yeniden mi okuyoruz yoksa kalan 3 dersi mi veriyoruz sadece?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece kaldığınız dersleri veriyorsunuz. kaldırılan yada verdiğiniz derslerden muafsınız.

      Sil
  4. HAZIRLIK BÖLÜMÜNDEN HUKUKA GİRİŞ DERSİNDEN KALDIM BİRDE ÜÇÜNCÜ SINIFTAN FİNANSAL YÖNETİM ŞUAN 4 E GEÇTİMMİ BU DERSLERİ 4 UNCU DERSTE ALABILCEKMIYIM YOKSA KALDIMMI ARIYORUM BÜROLARI SÜREKLİ MEŞGUL YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM İYİ ÇALIŞMALAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlık bölümü dediğiniz kredili sistemde hangi bölüme denk geliyor? Hangi döneme denk geldiğini öğrenirsek yardımcı olabiliriz.

      Sil
  5. BU SENE İŞTE 2012 NOTU OLUYOR EYLÜLDE BÜTÜNLEME SINAVINA GİRDİM 4 E GEÇTİMMİ GEÇMEDİMMİ BİLMİYORUM

    YanıtlaSil
  6. MAİL ATSANIZDA OLUR HAZIRLIK BÖLÜMÜNE 2010 YILINDA BASLADIM KPSS YUZUNDEN CALISMADIM BILEREK KALDIM BU SENE HAZIRLIK BOLUMUNDEN 1 3 UNCU SINIFTAN 1 DERSTEN KALDIM TOPLAM IKI DERSIM VAR INSALLAH GECMISIMDIR BENIM FIKRIMCE GECILIYOR AMA EMIN DEGILIM MAIL ATTIM AOF YE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönemlik kredili sistemde kalmak diye bir şey yok artık. Borçlu geçiyorsunuz ve alttaki derslerinizi de ekleyerek size verecekler 4. sınıf dersleriyle beraber.

      Asıl sorun dönemler arasındaki sınavların çakışması sebebi ile makalede geçen tablo oluşturulma mecburiyeti doğmuştur.

      Yoksa hazırlık sınıflarında böyle bir çakışma olacağını sanmıyorum ve 45 krediyi tamamlamak için alttaki derslerle beraber 4. sınıftaki derslerinizi de alabilirsiniz.

      Sil
  7. tamam teşekkür ediyorum iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.

      Sil
    2. Ya merak ettiğim bişey var arkadaşlar hiç bir şekilde net yanıt alamadım vermem gereken kalan derslerimi hiç bi şekilde göremiyorum dersim kaldımi kalmadı mi bilmiyorum ne olur yardimci olun arzugur1990@hotmail.com adresine yazın ne olur cevabinizi

      Sil
  8. selam arkadaşlar şuan 2. sınıf öğrencisiyim 1. sınıftan 1 dersim kaldı 2. sınıftan 3 dersim kaldı üstten ders alabiliyormuyum yoksa direk parayı yatırcakmıyım iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet 1. Sınıfta kalan dersi vermedikce 3. Sınıftan ders alamazsın.

      Sil
    2. 1.sınıftan ve 2.sınıftan dersim var ama 3.sınıftan ders alıyorum ben

      Sil
  9. piran zinar yorumunda demişsinki kalmak yok artık demıssın benım sayfamda sadece kaldıgım dersler gozukuyo baska bısey yaptırmuyor bundan sonrakı senelerde mı gecicem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piran ve diger arkadaslarında dedigi gibi donem donem bu dersleri alıyoruz. 1. Sınıfta bıraktıgımız dersler yuzunden 3. Sınıftan maalesef ders alamıyoruz. Kalmak yani bolum olarak kalmak var yıl olarak degil. Sadece donem kaybı oluyor.

      Sil
  10. çalışma ekonomisi 3. sınıftayım.2. sınıfta inkılap dersinden kaldım malesef 3. yıl da veremedim dersi bununla birlikte 4 dersten de kaldım.4. sınıfa geçemeyeceğimi biliyorum fakat sisteme giriş yaptığımda 2012-2012 güz döneminde 4. sınıf derslerini gösteriyor kaldığım dersleri göremiyorum.hiçbirşey anlayamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ders ekle sil yapabiliyormusunuz?

      Sil
  11. hayır ekle sil işlemi yapamıyorum.Sanırım sınıf tekrarı yaptığım için böyle oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, bölüm dönem tekrarı olduğundan ekle sil işlemi yaplamıyor.

      Sil
  12. merhaba gecen sene 6 dersın sadece 1 ınden gecebıldım.5 dersten kaldım ancak kayıt yenılemede kaldıgım 5 dersten 2 sı yok.neden acaba ? bu dersler kaldırıldı mı? yoksa sıstemle alakalı bır sorun mu?

    YanıtlaSil
  13. Olmayan dersler hangileri yazarsanız araştırabiliriz.
    Ya kaldırılmıştır ya ismi değişmiştir. Kaldırıldıysa o dersten muafsınız zaten.

    YanıtlaSil
  14. Ben kredili sistem öğrencisiyim.1.sınıftan güz dönemi sınavlarının hepsini geçtim.Ama bahar dönemi derslerinden kaldım.Sınıfta kalmadan 2.sınıf güz dönemine kayıt oldum.1.sınıftaki bahar dönemi sınavları ne zaman karşıma çıkacak?Yoksa 2.sınıf güz dönemine kayıt yaptırarak yanlış mı yaptım?Lütfen cevaplarmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahar dönemi dersleriniz bahar döneminde, güz dönemi dersleriniz güz döneminde karşınıza çıkacak.

      yani bahar dönemi dersleri güz döneminde verilmez, aynı şekilde güz dönemi dersi de bahar döneminde verilmez.

      Sil
    2. yani 2.senenin bahar dönemindemi çıkacak karşıma?

      Sil
    3. Evet, bahar dönemi dersleri bahar döneminde verilir.

      Sil
  15. merhaba

    Ben işletme 3 sınıf öğrenciyim altan
    3 dersm kaldı bi üst sınıfa geçtim fakat altan adlığımız derslerin konuları kredili sisteme göre değiştimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kredili sisteme geçilen derslerin tümü değişti hem isim olarak hem içerik olarak. Yani böylelikle konularda değişti.

      Sil
  16. maliye 3.sınıftayım. 2.sınıfta ticaret hukukundan kaldım. 5.ocaktaki ticaret hukuku ara sınava giremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güz Dönemi Final Sınavına Sıkı Hazırlan Bence..

      Sil
  17. kolay gelsin kamu yönetimi ikinci sınıftayım alttan kalan tek dersim matematik sınavdan 33 alırsam geçebirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldiginiz puan kadar snifinizin not ortalamasida onemli. Sinif ortalamaniz eger 33 ve altinda ise gecersiniz. Bence biraz daha calismanizda fayda var. O dediginiz puan cok az.

      Sil
  18. Arkadaslar 3 sinif ilk donem kaldgmz dersleri 3 snif ikinci donemde alabiliyomuyuz yoksa 4 siniftami alcz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güz dönemi dersleriniz Güz Döneminde, Bahar Dönemi dersleriniz Bahar Döneminde verilir.

      3. sınıf ilk dönem dediğiniz güz dönemi yani 5. yarı yıl dönemidir.Bahar dönemi ise 6. dönemdir.

      5. dönemden dersiniz kalırsa 7. dönemde tekrar o dersi alırsınız.

      Sil
  19. Aöf önlisans öğrencisiyim. Birinci dönem derslerinin hiç birinden geçemedim/devamsızım; ikinci dönem bu dersleri alttan alma şansım var mı ? Yada ikinci yıl birinci dönem ? Acil yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. 4.sınıftayım 3.sınıftan finansal yönetim dersi kaldı 2.dönem finansal yönetim-2 dersini alabilecekmiyim

    YanıtlaSil
  21. MRB BEN AÖF İŞLETME 3.SINIFTAYIM ALTTAN BİR DERSİM VAR BENİM KALAN O ZAMAN KREDİLİ SİSTEM KULLANILMADIĞI İÇİN DERSİMDEN GEÇMEM İÇİN 50 VE ÜZERİ Mİ ALMAM LAZIM YOKSA KREDİLİ SİSTEM GİBİ DEĞERLENDİRİP 33 ALINCA GEÇİYORMUYUM BU YENİ SİSTEM ÇOK KARIŞIK ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN...

    YanıtlaSil
  22. açık öğretim 3. sınıfa kayıt oldum ve daha şimdiden ilk dönem ders notlarımdan 2 tanesi ff 2 tanesi dd 1 tanesi cb 1 tanesi dc şimdi ben ikinci dönemden hiç ders alamıyor ve bu dönemden direk kalmış oluyorum öyle değil mi :D

    YanıtlaSil
  23. Her dönemin dersleri farklıdır. yukarıda ki tabloyu inceleyiniz.

    Kaldığınız dersler tabloda hangi döneme aitse ilgili dönemde alırsınız o derslerinizi tekrar.

    YanıtlaSil
  24. yani ben güz döneminden bir tane dersten kaldım gelecek yıl güz dönemdeki sınavdamı verecem

    YanıtlaSil
  25. ayşegül ben yardımcı olrsnz bana arkadaşlar ilk yılım bir dersten kaldım gelecel yılki güz dönemindemi vercm

    YanıtlaSil
  26. Güz dersleri güz döneminde, bahar dersleri bahar döneminde verilir deniliyor. Birde şu var; kredi tamamlama işi var onuda pek anlamadım ben bakalım kayıt yenilemede herşey belli olacak.
    Tabloda de belirttildiği gibi ilgili deönemlerde dersiniz kalırsa karşılık gelen dönemden ders alamazsınız.
    Mesela benim 1 yarıyıldan matematik kalmıştı 5. yarı yıldan hiç bir ders alamadım.

    YanıtlaSil
  27. Geçen yil 3.sınıf işletmeden 3 dersten kaldım.bu dönem 8 ders aldım.2. Dönemde bütün dersleri alsam.bu yaz mezun olur muyum...




    YanıtlaSil
  28. KREDİNİZİ TAMAMLARSANIZ VE DERSİNİZ KALMAZ İSE TABİKİ MEZUN OLABİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  29. İKTİSAT SON SINIF ÖĞRENCİSİYİM. SİSTEM DEĞİŞMEDEN ÖNCE BİR DERSTEN AKLMIŞTIM. KALMASAYDIM MEZUNDUM. SİSTEM DEĞİŞTİ. ŞİMDİ İKİ DERS VERMEM GEREKİYOR. 1. DÖNEM AYRI DERS, 2. DÖNEM AYRI DERS. NASIL BİR ADALET SİSTEM BU. KAFAYI YİYECEM. ÜÇ KURUŞ SÖĞÜŞLEYECEKLER DİYE HER DÖNEM OLABİLDİĞİNE İŞİ YOKUŞA SÜRÜYORLAR.

    YanıtlaSil
  30. Ben de iktisat son sınıf öğrencisiyim. geçen sene bu sisteme geçmemiştik alttan 2 dersim kalmıştı. Bu sene 1 dönem o 2 dersimi aldım ve BB ile geçtim ama bugün bahar dönemi için ders ekle-sil yapıyordum ki baktım geçtiğim o 2 dersi bu dönem yine almam gerekiyormuş.Saçmalık değil mi bu ya. Soyguncular her ders başına da ayrı para alıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasil yaa? Verdiginiz dersleri nasil tekrar veriyorlar. Bu ne sacmalik..

      Sil
  31. Arkadaşlar Aöf paranızı yemekten başka birşey yapmıyor tamamen sınav sonuçları şaibeli tamamen para tuzaği bunu unutmayın
    http://www.herkesburda.org

    YanıtlaSil
  32. benim bir sorum var güz döneminde 3 dersten kalan bahar dönemine kaydını yaptırmada sorun oluyo mu.. bir de o dersleri nasıl vericem??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güz dönemi dersleri güz döneminde verilir yani önümüzdeki güz döneminde alırsınız kaldığınız dersleri. dersleri nasıl verecem derken?

      Sil
  33. 2.sınıf ögrencisiyim.1.sınıf 1.yarıyıldan g.mat dersinden dd aldım güz döneminde...bahar döneminde ise tüm atanan dersler 4.yarıyıl ve ekleyebileceklerim ise 6.yarıyıl...ben 3,sınıfa gecebilcekmiyim ve nasıl?5.yarıyıldan neden ders eklemiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. dönemden dersi olanlar 5. dönemden ders alamazlar.
      2. dönemden dersi olanlar 6. dönemden ders alamazlar.
      3. dönemden dersi olanlar 7. dönemden ders alamazlar.
      4. dönemden dersi olanlar 8. dönemden ders alamazlar.

      Yukarıdaki tabloyu inceleyiniz...

      Sil
  34. kaldığımız dersler için ders basına ek ücret varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklediğiniz her ders başına ortalama 10 TL gibi bir ücret ödüyorsunuz.

      Sil
  35. iyi günler ben açıköğretim 3.sınıf öğrencisiyim ilk dönem 9 dersten birinden geçtm birindende koşullu geçtim 7 dersten kaldım acaba gelecek sene 4.sınıf öğrecisimi oluyom yoksa tekrardan 3.sınıf olarakmı kalıyom??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altta kalan dersleriniz size koşulsuz verilir ve eğer krediniz kalırsa 45 krediye kadar üstten yani ilgili dönemden dersleri alabilirsiniz.

      Sil
  36. merhabalar.ben ilk yılımı yıllık sistemden verdim ikinci yılımı yani bu seneyse kredili sisteme dahil oldu bölümüm. alttan dersim yok ama kayıt dönemlerinde ders-ekle silde yapmadım hiç atanan dersleri aldım yalnızca.şimdi mezuniyet için 120 kredi toplamak gerekli gibi bi durumla karşılaştim ama çözemedim. sonuçta aldığım dersler 120 krediyi tamamlamıyor nasıl olucak bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On lisansmi okuyorsunuz yoksa lisans mi??

      Sil
    2. önlisans okuyorum

      Sil
    3. Yıllık dönemde verdiğiniz derslerin toplam kredileri kaç?
      Kredili dönemde alacağınız/aldığınız derslerin kredilerinin toplamı kaç?

      Kredi toplamları en az 120 olmalı, üniversite kolay kolay böyle bir hata yapmaz bence. Kredilerinizi bir toplayın bakalım kaç kredi oluyor hepsi beraber.

      Sil
    4. kredili dönemde aldığım atanan derslerin kredi toplamı 49u ancak buluyor.ama yıllık dönemdeki verdiğim derslerin kredilerini bulamadım nerden baksam ki?

      Sil
    5. destek sayfasında şimdiye kadar aldığım derlerin kredi toplamı 89 olarak yazıyor. bunun 12oye tamamlanması için almam gereken başka dersler olucak demekki.sanırım buda okulun uzaması demek oluo:(

      Sil
    6. Öğrenci sayfanıza girin orada yıllık ders notları diye bir bölüm olacak. Orada yıllık dönemde verdiğiniz dersler ve karşılık gelen krediler var onları toplayın. Birde aldığınız ve alacağınız dersleri toplayın.

      Sil
    7. yardımınız için teşekkür ederim 4 kredi eksik ile seneyi uzatıyorum kayıt yenileme işlemini yaptığım içinde değişiklik yapamıyorum elden bişey gelmez okumaya devam:)

      Sil
    8. nasıl 4 kredi eksik? siz mi eksik aldınız yoksa okulun hatası mı?

      Sil
    9. benim hatam oldu aslında kayıt yenileme esnasında ders-ekle sil yapmamıştım hiç son yılım olduğu için okul almam gereken tüm dersleri vericektir die düşünmüştüm ama hata yapmışım. ancak mazeretli ders ekle-sil yapma şansı verildi açıkcası benim için iyi oldu eksik kalan kredilerimi ekledim umarım biticek bu dönem..

      Sil
    10. Hadi bakalım sevindim :)

      Sil
  37. ben 2. sınıfa geçecem ve 1.sınıfın 1.dönemi alttan 5 dersim kaldı aöf 1. dönemde 45 kredi veriyor ve bunun 30 u o seneki derslerin kredisi ve geriye kalan 15 kredi bana yetmiyor ben o dönem hepsini veremiyor muyum bütün dersleri yoksa sadece 15 kredi kadar mı verme hakkım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda verilen tabloyu inceleyiniz..

      Sil
  38. yani seneye 3 yarıyılda 1.yarıyılda kaldığım bütün dersleri alabiliyorum değil mi?kredim 45 aşsa bile mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 45 krediyi geçmeyecek şekilde alabilirsinz...

      Sil
  39. Merhaba. Benim 3. Sinif isletmeden guzdonemitoplam 14 kredilik 3 dersim kaldi. 4. Sinifta guz doneminde bu 3 dersi de alabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet alabilirsiniz...

      Sil
  40. merhaba. ben okulöncesi öğretmenliği okuyorum.3 .sınıfa geçtm. 3.yarıyıl anne çocuk beslenmesinden kaldım .5.yarıyıl bu dersı tekrar alıcakmışım. 7.yarıyıldan ders alabilecekmiyim peki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır. 7. Yarıyıldan ders alamazsınız.

      Sil
  41. merhaba ben son sınavda 6. dönem derslerini geçtim ve 4. dönemden de 2 adet dersi de yanında vererek 9 dersten de kurtulmuş oldum. aynı şekilde güz döneminde de 3. dönemden iki dersle birlikte 5. dönem derslerimin hepsini verdim. benim sorum şudur: kamu yönetimi bölümündeyim ve 3. ve 4. dönemden idare hukuku ve anayasa hukuku dersleri sorumlu olduğum dersler olarak görünmelerine rağmen bu dersleri diğer alttan gelen derslerimle birlikte seçme şansını bana tanımadılar. yani ders ekle sil işlemlerinde bu dersler yer almıyordu bu yüzden seçemedim. halbuki bu iki ders de kamu yönetimi ders listesinde görünüyor, kredili sistem öncesinde de görmediğimden bu dersleri hiç görmedim. şimdi buna rağmen sizin bu belirttiğiniz bilgiler ışığında bana 7. dönem ve 8. dönem derslerini vermemeleri söz konusu olabilir mi? bunu aöf ün resmi e-posta adresine de sormama rağmen bana düzgün bir cevap veremediler, intibak mintibak diye geçiştirmişler diyebilirim ama o da kesin değil yani. belki sizin bir bilginiz vardır diye düşündüm. biraz karışık oldu kusuruma bakmayın ama cidden sinirlerim bozuluyor bu belirsizlik yüzünden. saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiginiz dersler yıllık donemde varmıydılar? Eger yoktu ise o derslerden muaf olmanız gerekir ve dolayısıyla 7 ve 8. Donemlerde karsınıza cıkmaz o dersler. Kredili slsteme gecis esnasında sizde biliyorsunuz ki yeni dersler eklendi bu dediginiz derslerde buyuk ihtimalle bu derslerden anladıgım kadarı ile.

      Sil
    2. evet yıllık dönemde yoklardı sanırım kredili dönemde eklenen dersler olarak görünüyorlar. ben de çıkmayacağını düşünüyorum ama yine de bir korku var tabi ki netice itibariyle hem 3. hem de 4. dönemin dersleri olarak göründüklerinden bu bana tam 1 yıllık kayıp getirecek diğer türlü. herneyse bilgi için çok teşekkürler.

      Sil
  42. Merhaba ben dış ticaret örgün ögretimden mezup olup aöf ten işletme 3. sınıfa devam ediyorum .iki döneem toplamında 2 tane ff deersim var ve ortalamam 2.00 altında oldugu için diger dd dc olan derslerimdende kaldım bnim sorum 4. geçebildim mi kaldıgım dersleri seneye mi alıcam ve mezun olabilmem için toplamda kaç krediye ihtiyacım var bunu tamamlamak için seneye farklı ders alabilirmiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar döneminde kalan dersleriniz bahar döneminde, güz döneminde kalanlar ise güz döneminde tekrar verilecek size. Mezuniyet için kaç kredinin tamamlanması gerektiğini size verilen ve verilecek olan derslerin kredilerinin toplamı ile öğrenebilirsiniz.

      Sil
  43. merhaba aöf halkla ilişkiler bu yıl bitti yalnız 1 i 1. sınıftan diğeri 2. sınıftan alltan 2 dersim var ortalamam 2.00 nin üstünde ben bu durumda işletmeye geçiş yapabilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef geçişler hakkında bilgim yok.

      Sil
  44. Dikey gecisle 3. Sinif iktisati okudum bi sene. İlk donemden 1 basarisiz 2 sartli gectigim dersler var. 2. Donemden 3 tane sartli yani cd gozuken derslerim var ortalamam 1.87 . 2 olmadiqindan sartli gectiklerimi 4. Sinifta mi alicam yoksa. Sinif tekrarimi ? Acil cevap verirseniZ sevinirim. Aof burolarini ariorum hep mesqul. Sindiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortalamanız 2.00 ın altında olursa nasıl şartlı geçiyorsunuz?

      Sil
  45. ben adalet okuyorum birinci sınıf ilk dönemden 2 dersim verilen kredi dışında kalıyor kalan iki dersim ne olacak cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 45 krediye kadar ders alabiliyorsunuz. ortalama yaklaşık 9 derse karşılık geliyor. sizin kaç dersiniz var ki?

      Sil
  46. aöf önlisans okuyorum. okulun bitmesi için sadece bahar döneminde 1 dersim kaldı. güz dönemi kayıt yaptırmam gerekiyor mu? gerekmiyorsa askerlik ertelemesi iptal olur mu? bu ders önceki bahar dönemiyle beraber mi işlem görecek? yani bu dersin alt sınırı dd mi yoksa cc mi olacak?

    YanıtlaSil
  47. Uğur bey sizin iş biraz karışık. AÖF bürolarından bir sorun. Ama bildiğim ise bahar dönemi bahar döneminde güz dönemi dersleri güz döneminde verilir.

    YanıtlaSil
  48. 1. Sinifi bitirdim 2. Sinifi aciktan okumak istiyorum Ancak alttan 1 dersim var gecis yapabilir miyim acikogretime acil cwp verirseniz cok mutlu olucam ..

    YanıtlaSil
  49. bahar dönemi 1.sınıftan 1 dersim ff.1.ve 2.sınıfların güz dönemleri başarılı.2.sınıfın bahar dönemi sınavında 1.sınıftan kalan 1 dersi alttan alabiliyormuyum.Yoksa 1.sınıfın bahar dönemi sınavına yeniden mi gireceğim.Cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  50. Kardeşim teşekkür ederim. Büyük bir belirsilikten kurtardin biz. Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah cümlemizden razı olsun. Ben teşekkür ederim.

      Sil
  51. Ben ilahiyat 2 sınıfa geçtim.1 sınıf 2 dönemden 2 ff var uyarı. Diyor..ben de bu yılki birinci sınıflarla birlikte bu dersleri veremem mi.yada dönem mi uzatıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sınıfın 2. döneminde kalan dersinizi alabilirsiniz.

      Sil
  52. Ben aöf ögrencisiyim dgsye grcem bu sene 2. Sınıftan dersim kalrşa geçş yapblr mym yoksa derslerimin hepsini wermem mi gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçiş yapabilmeniz için herhangi bir kredi borcunuzun olmaması lazım mantık olarak.

      Sil
  53. merhaba bn açık ögretim sosyal hizmetler önlisans okuyorum 3.yarı yıl döneminde 3 derste ff var bu sene mezun olamıyormuyum mezun olmam için ne yapmalıyım acil cvp verebilirmsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FF olan derslerinizi en az DD ye getirmeniz lazım.

      Sil
  54. cvp için tşkler peki bu sene yapabilme şansım varmı

    YanıtlaSil
  55. benim 2.donemden ing ve 4.donemden ınkılap derslerim var (alttan) su an 6.donem derslerini seçeçem ama site sadece ing ve ınkılabı gösteriyor niye boyle oluyor?

    YanıtlaSil
  56. mrh ark yardımcı olursanız cok sevinirim. ben 1 sınıfın güz dönemindeki final sınavlarını kaçırdım sehir dışındaydım. şimdi ben bu desrsleri nasıl vericem.bahar döneminde bütün derslerden geçersem, 2 sınıfta o kaldığım drsleri verebilir miyim. cevap verirseniz sevinirim şimdiden tsk ederim.

    YanıtlaSil
  57. mrhba ben elektirik orgun bitrdim .acik 3 dewam edecegim acaba usten ders alabiliyormuyum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet üstten ders alabilirsiniz.

      Sil
  58. yani bu onumuzdeki ekim itibari ile kalan iki yili 1.5 verebiliyormyum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet üstten ders alabilirsiniz 45 krediyi geçmemek kaydı ile.

      Sil
  59. merhaba ben dgs ıle uü yerleştım benı 2.sınıftan başlattılar ılk donem ben kredımde yettıgınden 3.sınıftan 3 kredılık ders almıştım ama o sene o dersle bırlıkte kaldım ganom 1.80 nın altında oldugundan bu sene o 3. sınıf dersını tekrar vermıyolar .sımdı sene tekrarı yapıyorum 2. sınıfım fakat ben toplamda 30 kredılık donem dersım varken 33. kredı olarak gozukuyo yanı o üstten alıp kaldıgım dersı vermedıklerı halde kredısını gano hesaplamasına katmışlar ya bu dogrumu yoksa yanlışlık varmı

    YanıtlaSil
  60. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  61. Kardeşim selam. Şöyle bir sorum var, cevaplarsan minnettar olurum. Sembolik mantık dersinden 2.ve 4. dönemde kaldım. Başka bir zayıfım yok. Genel not ortalamam her dönem 2.00 ın üstünde. Anladığım kadarıyla 6. dönem sadece sembolik mantık okuyacağım. Peki 5. dönem diğer dersleri normal olarak alabilecek miyim? Bir de sorumlu geçtiğim dersler de sembolik mantık yüzünden tekrar önüme çıkacak mı? Cevap verebilirsen sevinirim. İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  62. kardeşim benim şöyle bi sorunum var 1 sınıfın güz ve bahar dönemiyle birlikte 5 ff var ve ortalamam 2 nin altında 2 sınıfa geçermiyim yoksa sınıf tekrarımı yaparım ? . eger geçersem kaldıgım dersleri alabiliyormuyum ?

    YanıtlaSil
  63. Eğer finansman ihtiyacınız var?
    Eğer İş veya Kişisel Kredi ihtiyacınız var mı?
    Eğer şirket finanse etmek istiyor musunuz?
    Firmamız Amerika Birleşik Devletleri dayanır.
    Biz herhangi bir bireysel ve şirket için kredi vermek
      % 3 faiz oranı yıllık.
    Daha fazla bilgi için, E-posta İletişim:

    paulelvisloans@hotmail.com

    http://paulelvisloans.gnbo.com.ng

    YanıtlaSil
  64. Merhaba
    Ben lojistik okuyorum
    1. Sınıfta 2dersten gecebildim
    Ben bu sene sadece 1.sınıfı baştan mi okuyacağım yoksa hem 1.sınıfın dersleri hem de 2.sınıfın derslerinin hepsini beraber mi okuyacağım?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  65. Sevgili Başvuru,
    Ben% 3 çok düşük bir faiz oranı kredi veren özel bir kredi borç veren, duyuyorum. Biz Eğitim kredisi, İş kiralandı, ev kredisi, Tarım kredisi, bireysel kredi, oto kredisi ve diğer iyi Reason gibi kredinin her türlü vermek, ben de her Dolar, Euro, Sterlini $ 5.000 $ 50,000,000.00 aralığında kredi vermek ve % 3 faiz oranı diğer para birimi. Eğer kredit.If olarak ihtiyaç miktarına bağlı olarak 1 30 yıl süresi nazikçe e-posta yoluyla bizimle ilgilenen irtibat kurunuz: rllender@hotmail.com

    GEREKİR İLK BİLGİLER

    Ad Soyad:
    Kişisel Telefon Numarası:
    Ülke:
    Devlet:
    Yaş:
    Daha önce uygulanmış var ?:
    Medeni durum:
    Kredi olarak ihtiyaç duyulan Kredi miktarı:
    Kredi Süre:
    Meslek:
    Aylık Geliri:

    Ben seve seve senin hızlı yanıt bekliyor,

    Sevgilerimle,
    RL LENDER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper :) bana da sürekli geliyordu ta ki bunlar benim kendileri ile dalga geçip yanlış bilgiler verdiğimi anlayana kadar :D süper oluyor deneyin istedikleri bakya para yatırıldığına dair sahte dekont (photoshop) ile düzenleyin gönderin sevindirik olup sonra malak oluyorlar ne zamandır mail bekliyorum artık beni listeden çıkardılar sanırım :D

      Sil
  66. merhaba 1. sınıfta 4 dersten ff aldm ve donem sonunda tekrar yazıyor. ben simdi 1 sınıfı tekrar mı okuyacağım yoksa 2 sınıfa geçip güz döneminde kalan derslerimi bahar döneminde kalan derslerimi mi alacağım anlamıyorum birde eğer kaldıysam 1 sınıf derslerimi dönemlerinde sadece onlarımı alacağım.. şimdiden tesekür ederimmm...

    YanıtlaSil
  67. Ders ekle sil işlemini yaptığım zaman 45 kredi doluyor fakat hala 1 dersim kalıyor 45 krediyi tamamladığım için onu alamıyorum ne yapmam gerekiyor :(

    YanıtlaSil

Sayfa Başına Çık
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML